loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه‌ترین ترجمه «حیدر بابا» شهریار رونمایی می‌شود

نویسندگان مرتبط : محمدحسین شهریار | شهریار زمانی | امیرشهریار امینیان

یکشنبه 17 شهریور 1392

بنیاد شهریار با همکاری دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری از تازه‌ترین ترجمه فارسی اثر منظوم «حیدر بابا» مرحوم استاد سیدمحمدحسین شهریار رونمایی به عمل خواهد آورد.

بنیاد استاد شهریار با همکاری دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، طی مراسمی با حضور چهره‌های علمی و دانشگاهی از تازه‌ترین ترجمه فارسی اثر منظوم «حیدر بابا» استاد محمد حسین شهریار، روز 25 شهریور ماه در تالار سوره حوزه هنری رونمایی به عمل خواهد آورد.

علی داوودی در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم استاد محمد حسین شهریار در حوزه هنری گفت: به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار و با همکاری بنیاد استاد شهریار، محفلی ادبی را با حضور شاعران و پیشکسوتان شعر و ادب روز 25 شهریورماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این برنامه که با حضور پیشکسوتان شعر و ادب، شخصیت‌های علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور برگزار خواهد شد از تازه‌ترین ترجمه فارسی اثر منظوم «حیدر بابا» استاد شهریار با حضور خانواده وی رونمایی بعمل خواهد آمد.

در این برنامه علاوه برشعرخوانی جمعی از شاعران فارسی زبان و آذری زبان و اجرای موسیقی سنتی آذربایجان، شخصیت‌های علمی – ادبی و دانشگاهی در خصوص شخصیت ادبی استاد شهریار سخنرانی خواهند داشت.

به گفته علی داوودی مدیر دفتر شعر حوزه هنری، این برنامه مقدمه‌ای برای برنامه‌های تخصصی‌تر از جمله برنامه‌های شهریارپژوهی و شهریارشناسی خواهد بود.

مراسم بزرگداشت استاد شهریار روز 25 شهریور از ساعت 17 تا 20 در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه – نرسیده به خیابان حافظ – حوزه هنری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط