loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «خاطرات سرداران یگان‌های تخریب کشور» تا آبان امسال

نویسندگان مرتبط : رحیم مخدومی

یکشنبه 17 شهریور 1392

رحیم مخدومی از ویرایش نهایی کتاب «خاطرات سرداران یگان‌های تخریب کشور» و انتشار آن تا آبان سال جاری از سوی نشر شاهد خبر داد.

رحیم مخدومی، نویسنده ادبیات انقلاب و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» درباره کتاب «خاطرات سرداران یگان‌های تخریب کشور»، اظهار داشت: این کتاب اکنون در مرحله ویرایش نهایی قرار دارد و تا آبان سال جاری منتشر و روانه بازار کتاب می‌شود.

وی بیان کرد: در کتاب «خاطرات سرداران یگان‌های تخریب کشور» که تاکنون عنوانی را برای آن انتخاب نکرده‌ام، به خاطرات سردارانی نظیر «سیدمقداد حاج قاسمی»، «جعفر جهروتی‌زاده»، «مرتضی حاج باقری»، «حسین دلیر»، «مومنی‌راد» و «محمدرضا رمضان‌پور» پرداخته‌ام.

مخدومی با بیان اینکه این کتاب از سوی مؤسسه فرهنگی هنری شاهد منتشر می‌شود، ادامه داد: در این اثر به گلچینی از بهترین خاطرات سرداران یگان‌های تخریب در زمان دفاع مقدس، لشگرها، قرارگاه‌ها و تیپ‌ها پرداخته‌ شده است.

وی درباره آثار زیر چاپ مؤسسه فرهنگی هنری رسول آفتاب، گفت: به دلیل گرانی کاغذ و عدم تسویه حساب برخی از مراکز و سازمان‌ها با این مؤسسه، تولید و چاپ کتاب را در این مؤسسه به تأخیر انداخته‌ایم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط