loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جدیدترین برنامه‌های دفتر طنز اعلام شد

نویسندگان مرتبط : دفتر طنز حوزه هنری

چهارشنبه 20 شهریور 1392

دفتر طنز حوزه هنری در جدیدترین برنامه‌های خود نقد و بررسی کتاب «آبنبات هل‌دار» نوشته مهرداد صدقی و برگزاری یکصد و هشتمین شب شعر طنز «درحلقه رندان» را در دست دارد.

دفتر طنز حوزه هنری با برنامه‌های جدید در حوزه طنز از علاقه ‌مندان دعوت به مشارکت در این برنامه‌ها کرده است. اولین برنامه دفتر طنز کارگاه اسرار و ابزار طنز پردازی است که با موضوع «بررسی ساختار طنز در آثار طنزپردازان معاصر» با حضور محمد باقر نجف­زاده بارفروش یکشنبه‌های هر هفته، ساعت 17 در سالن مرکز آفرینش­های ادبی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری ـ طبقه سوم برگزار می‌شود.

 

**آبنبات هل دار نقد و بررسی می‌شود

همچنین از دیگر برنامه‌های دفتر طنز شصت و ششمین نشست نقد و بررسی کتاب‌های منتشر شده در حوزه طنز «دگرخند» ساعت 17 روز دوشنبه  25 شهریور در سالن شماره 2 تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برگزار خواهد شد.

در این نشست، کتاب « آبنبات هل دار » با حضور مهرداد صدقی(نویسنده) و آقای احمد دهقان مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«آبنبات هل‌دار» سال‌های دوران دفاع مقدس تا بازگشت آزادگان به کشور را از نگاه یک کودک بجنوردی روایت می‌کند. قصه از این قرار است که یکی از اعضای خانواده این کودک به جبهه می رود و اسیر می‌شود. کودک که تا به حال درگیر بازی‌ها و شیطنت‌های دوران کودکی بوده، با شرایط جدیدی در اطراف خود مواجه می‌شود.وی سعی می‌کند به احترام شخصیت برادرش، رفتار خود را تغییر داده تا به دیگران نشان دهد که دیگر بزرگ شده و می‌توانند روی او حساب کنند اما هر بار اتفاق‌هایی می‌افتد که نتیجه عکس می‌دهد.درباره نام کتاب باید گفت آبنبات هل‌دار سوغات شیرین بجنورد محسوب می‌شود و کتاب «آبنبات هل‌دار» هم طعم شیرین طنز دارد.

 

یکصد و هشتمین شب شعر طنز «درحلقه رندان» برنامه دیگری است که با حضور طنزپردازان و علاقمندان به طنز، یکشنبه 31 شهریور ماه ساعت 17 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

 

مسئول روابط عمومی دفتر طنز گفت: در سلسله نشست‌های شب شعر طنز «در حلقه رندان » طنزپردازان تازه‌ترین آثار خود را قرائت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط