loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«روایت دلبری» یک شهید به بازار کتاب آمد

نویسندگان مرتبط : سعید عاکف

یکشنبه 24 شهریور 1392

کتاب «روایت دلبری» از خاطرات شهیدجلیل محدثی‌فر است بر اساس روایت علیرضا دلبریان به قلم محمد خسروی‌راد روانه بازار نشر شد.

سعید عاکف نویسنده و مدیر انتشارات ملک اعظم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس‌، از انتشار کتاب «روایت دلبری» خبر داد و گفت: این کتاب خاطرات شهید جلیل محدثی‌فر است که بر اساس خاطرات علیرضا دلبریان از جانبازان دفاع مقدس به قلم محمد خسروی‌راد روانه بازار نشر شد.

وی افزود: این کتاب در قالب خاطره نگاشته شده است و برای جذابیت و اثرگذاری بیشتر با حفظ مستندات سعی بر داستان‌نویسی شده است.

به گزارش فارس، کتاب روایت دلبری در 314 صفحه و در 3000 نسخه با قیمت 9هزار تومان از دریچه انتشارات ملک اعظم روانه بازار نشر شده است.

پیش از این کتاب «خاطرات شگرف» در برگیرنده خاطرات عجیب و اثر گذار 8 شهید خراسانی در سبک و سیاقی نو در کمتر از دو ماه در انتشارات ملک اعظم تجدید چاپ شد.. این کتاب صرفا به بیان سیر از تولد تا شهادت و جمع‌آوری خاطرات شهدا نمی‌پردازد و فقط خاطرات اثر گذار گلچین و بیان شده است. کتاب «خاطرات شگرف» که در 160 صفحه تالیف شده است در 3000 نسخه روانه بازار نشر شد و در کمتر از دو ماه با 3000 نسخه دیگر تجدید چاپ شد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها می‌توانند به آدرس http://www.molkeazam.comمراجعه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط