loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان «گرگ سالی» امیرحسین فردی نقد و بررسی می‌شود

نویسندگان مرتبط : امیرحسین فردی

سه‌شنبه 26 شهریور 1392

کارگاه قصه و رمان حوزه هنری به منظور پاسداشت مقام ادبی زنده‌یاد امیرحسین فردی با حضور خانواده وی و شخصیت‌های ادبی کشور، رمان «گرگ سالی» را روز یکشنبه هفتم مهر ماه در حوزه هنری مورد نقد و بررسی کارشناسانه قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارگاه قصه و رمان حوزه هنری با حضور محمد ناصری و راضیه تجار و دیگر شخصیت‌های ادبی، رمان «گرگ سالی» زنده یاد فردی را مورد نقد و بررسی قرار می دهند.

امیرحسین فردی نام پرآوازه‌ای است که نیازمند معرفی نیست. او از بنیانگذاران حوزه اندیشه و هنر اسلامی، بنیان گذار جریان ادبی بچه های مسجد، بنیانگذار شورای نویسندگان مسجد جواد الائمه (ع)، موسس و مدیر مسئول کیهان علمی و بیش ازسه دهه مدیرمسئول و سر دبیر مجله کیهان بچه‌ها بوده است.

او داوری کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ادبیات داستانی بسیج را طی سال‌های متعدد و همچنین دبیری جشنواره داستان انقلاب را ازبدو تاسیس بر عهده داشته است .

زنده یاد امیرحسین فردی در اردیبهشت 1392 در سن 64 سالگی چشم از جهان فرو بست.

از رمان‌های مهم وی می توان به سیاه چمن (اولین رمان انقلاب)، آشیانه در مه، کوچک جنگلی و اسماعیل اشاره کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط