loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تولید لوازم‌التحریر «مهدی‌یار» با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت

شنبه 30 شهریور 1392

طراحی لوازم‌التحریر «مهدی‌یار» با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی در مشهد انجام و در بازار عرضه شد.

حجت‌الاسلام سیدجعفر موسوی‌نسب مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس با اعلام این خبر، درباره هدف از تولید لوازم التحریر اظهار داشت: امروز بیش از هر زمانی نیاز هست که  اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ اسلام ناب و مهدویت گام برداریم.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن به استفاده از نرم‌افزار و سخت‌افزار به دنبال مقابله با اسلام ناب است، افزود: دشمن با استفاده از راه‌های مختلف سعی دارد عقاید نوجوانان و جوانان را نسبت اسلام و اهل بیت(ع) سست کند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی با تأکید بر اینکه باید در این عرصه مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی برنامه مستقلی داشته باشند، اظهار داشت: توجه به منویات مقام معظم رهبری که یکی از دغدغه‌های مهم ایشان بحث سبک زندگی اسلامی است بنابراین از سنین کودکی باید برای فرزندان خود برنامه‌ریزی داشته باشیم.

 

 

 

وی ادامه داد: یکی از مصادیقی که دشمن برای آن برنامه‌ریزی کرده است، همین محصولات فرهنگی است که متأسفانه در داخل کشور ما امروزه نمادهایی را القا می‌کند، نمادهای غیر اسلامی که برخی بسیار آسیب‌زاست.

حجت‌الاسلام موسوی نسب اظهار داشت: امروز اگر دانش آموز ما، با شخصیت‌های اسلامی و نمادهای اسلامی که در جامعه و زندگی‌اش وجود دارد آشنا شود، هیچ گاه به سراغ نمادهای غربی نخواهد رفت.

وی افزود: ما باید در این راستا برنامه‌ریزی داشته باشیم، نمادهای اصیل اسلامی خودمان را در زندگی روزمره پیاده کنیم، با این نمادها اصیل آشنا شویم و در مسیر زندگی خودمان آن‌ها را الگو قرار دهیم.

 

 

 

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی با بیان اینکه لوازم التحریر یکی از وسایلی است که در عرصه فرهنگ سازی به ویژه کودکان تأثیر بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: آنچه که در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تهیه شده است تولید اقتصادی نبوده، بلکه نمونه کار فرهنگی است که تلاش دارد در مراکز تولید لوازم التحریر فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون همه محصولات این نهاد در تمام شعب بنیاد در کشور توزیع شده است، ادامه داد: تاکنون 50 هزار عدد دفتر و یکهزار کیف تولید شده است.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای تهیه کیف و دفاتر مذکور می‌توانند به یکی از شعب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سراسر کشور یا به دفتر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی واقع در مشهد مقدس، چهار طبقه (بلوار مدرس)، ساختمان نهضت سوادآموزی، طبقه پنجم مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 2221670 و 2221339 با پیش شماره 0511 و شماره پیامک 30007059511511 تماس بگیرند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط