loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری نشست هم‌اندیشی هفته کتاب با نهادها و سازمان­ها

چهارشنبه 3 مهر 1392

دبیر بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی ستاد برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب با نمایندگان سازمان­ها و نهادهای همکار خبر داد.

محمد الهیاری دبیر بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی ستاد برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب با نمایندگان سازمان­ها و نهادهای همکار در فرصت باقی‌مانده تا زمان برگزاری این دوره از هفته کتاب خبرداد و گفت: اولین جلسه این ستاد هفته آینده و با حضور نمایندگان بیش از 60نهاد و سازمان همکار در ستاد هفته کتاب برگزار خواهد شد.

الهیاری با تأکید بر ضرورت پاسداشت این رویداد بزرگ فرهنگی در کشور گفت: قطعاً از طرح‌های مرتبط با موضوع کتابخوانی که قابلیت‌ اجرایی داشته باشند استقبال خواهیم کرد.

وی محتوا محوری، توجه به مخاطب عام و جلب مشارکت همه جانبه سازمان­ها و نهادها را از اولویت‌های این دوره از هفته کتاب دانست و گفت: امید واریم با همکاری رسانه‌های جمعی شاهد برگزاری با نشاط بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور باشیم.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آبان ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط