loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «تا آوردگاه الهاله» در بوته نقد قرار می‌گیرد

نویسندگان مرتبط : گلعلی بابایی

دوشنبه 8 مهر 1392

کتاب «تا آوردگاه الهاله» سرگذشت‌نامه سردار عملیات بدر، شهید عباس کریمی اثری از گلعلی بابایی فردا نقد و بررسی می‌شود.

پانزدهمین جلسه نقد و بررسی کتاب پاسداران اهل قلم از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه به کتاب «تا آوردگاه الهاله» اثری از گلعلی بابایی نویسنده پاسدار اختصاص دارد.

در این جلسه جهانکیر خسروشاهی و نصرت‌الله محمودزاده به نقد و بررسی این اثر خواهند پرداخت.

کتاب «تا آوردگاه الهاله» سرگذشت‌نامه سردار عملیات بدر، شهید عباس کریمی است. عباس کریمی، سال 1336 در شهرستان قهرود کاشان به دنیا آمد. در دوران اوج‌گیری انقلاب، به صف انقلابیون پیوست و پس از پیروزی انقلاب در بهار سال 1358 به عضویت سپاه پاسداران درآمد. سال 1359 داوطلبانه به کردستان رفت و پس از پیوستن به حاج احمد متوسلیان، به فرماندهی اطلاعات، عملیات تیپ 27محمد رسول‌الله(ص) منصوب شد و در عملیات فتح‌المبین شرکت کرد.

عباس کریمی با سمت‌های مسوول اطلاعات لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) و فرماندهی یکی از تیپ‌های آن، در عملیات‌های زین‌العابدین، والفجر مقدماتی، والفجر یک، والفجر سه، والفجر چهار و خیبر نقش به سزایی ایفا کرد. پس از شهادت محمد ابراهیم همت در عملیات خیبر، عباس کریمی فرماندهی لشکر 27 محمد رسول الله(ص) را به عهده گرفت و روز 23 اسفند سال 1363 در حالی که آخرین دستور ابلاغی قرارگاه را در عملیات بدر اجرا می‌کرد، بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، به شهادت رسید.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه 8 مهرماه  از ساعت 16 تا 18 به آدرس خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار جنوبی، پلاک 399، جنب بانک تجارت،  سالن اسوه مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط