loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هدایت‌الله بهبودی سفرنامه خود از هیروشیما را نوشت

نویسندگان مرتبط : هدایت الله بهبودی

دوشنبه 8 مهر 1392

هدایت‌الله بهبودی که اخیرا برای بازدید از موزه صلح به هیروشیما ژاپن سفر کرده بود هر هفته سفرنامه خود را در هفته‌نامه تاریخ شفاهی ایران منتشر می‌کند.

سفرنامه هدایت الله بهبودی هر هفته در هفته نامه تاریخ شفاهی ایران به آدرس الکترونیک http://ohwm.ir/ منتشر می شود.

هدایت الله بهبودی مدیر دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری تا به حال 2 بخش از سفرنامه خود را در سایت تاریخ شفاهی منتشر کرده است و این هفته نیز بخش سوم سفرنامه‌اش در این سایت قابل رویت است.

 

 

در بخشی از قسمت دوم این سفرنامه آمده است: «ساعت 9:30 داخل یک بویینگ نیمه‌پُر می‌شویم. یک‌راست به توکیو می‌رود. از زمین که کنده می‌شود؛ دُبی را غبارآلود می‌بینم. از این بالا چشم‌اندازی ندارد. به یمن اختراع ادیسون، شبش بهتر از روز است. یازده ساعت هواپیمایی داریم. نمایشگری آن روبه‌رو مسیر پرواز را به سوی شرق نشان می‌دهد. از روی دریای عمان می‌گذریم. پاکستان، شمال هند، چین، کُره و دریای ژاپن آسمانهای بعدی هستند. نمایشگر، هرازگاه، قبله را هم نشان می‌دهد. به سمت شب می‌رویم. هوا زودتر تاریک می‌شود. آن عقب، دَمِ دُم‌ هواپیما، نمازهای ظهر و عصر، و چند ساعت بعد مغرب و عشا را شکسته‌بسته می‌خوانیم.»

لازم به ذکر است هدایت الله بهبودی چندی پیش به همراه مرتضی سرهنگی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس، حبیب احمد زاده نویسنده و مستند ساز، پرویز پرستویی و جمعی از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس در سالروز فاجعه اصابت بمب اتمی به هیروشیما به ژاپن سفر کردند و از موزه‌ها و شهر هیروشیما بازدید کردند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط