loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان دوازدهمین جشنواره «کتاب و رسانه برتر»

پنجشنبه 11 مهر 1392

همزمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه جشنواره «کتاب و رسانه برتر» دوازدهمین فراخوان خود را اعلام کرد.

سید مهدی جعفری مدیر روابط عمومی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: دوازدهمین جشنواره کتاب و رسانه برتر امسال همزمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب در 6 بخش یادداشت، گزارش، گفت‌وگو، خبر، معرفی کتاب و عکس برگزار می‌شود.

سید مهدی جعفری تصریح کرد: خبرنگاران حوزه کتاب می‌توانند آثار خود را با «موضوع کتاب» از ابتدای شهریور ماه سال 1391 تا پایان شهریورماه سال جاری که در مطبوعات، خبرگزاری و نشریات کشور منتشر شده برای شرکت در این جشنواره به نشانی میدان بهارستان، خیابان کمال‌الملک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه سوم، اتاق 332، دبیرخانه جشنواره تا پایان مهرماه سال جاری ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی درباره تعداد آثار ارسالی به جشنواره گفت: خبرنگاران این حوزه می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در تمام بخش‌های عنوان شده، 3 اثر و در بخش خبر 5 اثر ارسال کنند.

جعفری اضافه کرد این جشنواره همزمان با روز پایانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می‌شود.علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 38512278 تماس بگیرند.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آبان ماه سال جاری در سراسرکشور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط