loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی واقعی یک مبارز گمنام کتاب شد

یکشنبه 14 مهر 1392

کتاب «رسم دلبری» نوشته محمدمهدی زیدآبادی‌نژاد و علی افاضاتی جدیدترین کتابی است که مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر کرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کتاب «رسم دلبری» نوشته محمد مهدی زیدآبادی‌نژاد و علی افاضاتی را منتشر کرد.

این کتاب مربوط می‌شود به فضای پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی مبارزه ها و مبارزان و بعد هم فضای پس از انقلاب اسلامی کهم با جنگ تحمیلی همراه است.

این کتاب روایت متفاوتی دارد چون راوی‌اش همچنان خواسته با اسم مستعار خود شناخته شود و اسم واقعی و هویت اصلی گوینده برای خواننده آشکار نیست.

در این کتاب نویسنده‌ها تلاش کرده‌اند تا زندگی واقعی یکی از مبارزان و انقلابیان را که به نام مستعار «سعید توفیق» معرفی شده است، از ابتدای ورودش به جرگه‌ انقلابیان و سیر مبارزاتش با رژیم پهلوی و در نهایت شرکت او در جنگ تحمیلی عراق بر ضد ایران، اسارت و آزادی وی، به تصویر بکشند.

این کتاب در شمارگان 2000 نسخه و 524 صفحه و با قیمت 14هزار تومان و به همت مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.

منبع: خبرگزاری فارس


کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط