loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان «محمد» در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌شود

پنجشنبه 18 مهر 1392

مدیر انتشارات «شمع و مه» از رونمایی رمان «محمد» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی در نمایشگاه فرانکفورت خبر داد که روز جمعه در غرفه انتشارات شمع و مه و غرفه جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

افشین شحنه‌تبار مدیر انتشارات «شمع و مه» که اکنون در آلمان و در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، درباره رونمایی از آثار این انتشارات توضیح داد: انتشارات «شمع و مه (Candle & Fog)» شرکتی انتشاراتی با دو ملیت ایرانی ـ انگلیسی و دارای مجوز انتشار کتاب در ایران و انگلستان است که بیش از یک دهه در زمینه چاپ و نشر کتاب و همچنین تبادل آثار ادبی و ترجمه داستان و رمان‌های فارسی فعالیت داشته است.

مدیر انتشارات «شمع و مه» بیان کرد: دو رمان جدید داریم که قرار است در فرانکفورت و شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب این کشور رونمایی شود، «محمد(ص)» رمانی مدرن از زندگی پیامبر است که حدود دو ماه پیش در ایران هم رونمایی شد.

این ناشر اضافه کرد: این رمان برگردان انگلیسی رمان «محمد» از آقای ابراهیم حسن بیگی و با ترجمه شقایقی قندهاری و ویراست اریکا تایلور است.

شحنه‌تبار تصریح کرد: این کتاب در امریکا و انگلیس توزیع شده و روی وب سایت آمازون هم موجود است و برای روز جمعه ساعت یک ظهر مراسم رونمایی در غرفه انتشارات در سالن 8 راهرو c غرفه 118 انتشارات شمع و مه یا «شمع و مه (Candle & Fog)» مراسمی در این راستا برگزار می‌شود، پس از آن مراسمی دیگر در سالن 5 برپا خواهد شد تا این کتاب در آنجا نیز با حضور ابراهیم حسن‌بیگی نویسنده رونمایی می‌شود.

گفتنی است، «شمع و مه» همچنین برای ارتباط بیشتر با جهان نشر و کتاب، انتشاراتی به نام candle and fog را در سال 2009  در کشور انگلستان به ثبت رسانده و هر ساله با شرکت در نمایشگاه‌های بزرگ کتاب از جمله نمایشگاه کتاب فرانکفورت، لندن و نیویورک سعی در معرفی آثار تازه ادبیات ایران دارد.

این موسسه همچنین از معدود ناشران ایرانی است که  آثار تولیدی خود را از طریق سایت آمازون و همچنین فروشگاه‌های کتاب معتبر در اروپا و آمریکای شمالی به علاقه‌مندان ارائه و اقدام به خرید حق کپی رایت آثار به منظور انتشارآنها  نیز می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از 17 تا 21 مهرماه در آلمان دایر است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط