loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زمان برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب اعلام شد

دوشنبه 22 مهر 1392

دبیر بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بیست و پنجم آبان‌ تا دوم آذر سال جاری را زمان برگزاری این دوره از هفته کتاب در سراسر کشور اعلام کرد.

محمد اللهیاری که در جلسه امروز صبح ستاد مرکزی بیست و یکمین دوره هفته کتاب در جمع اعضا سخن می‌گفت ضمن بیان این مطلب ادامه داد: با توجه به اینکه دهه اول ماه محرم در ابتدای ماه آبان است و نظر به نظرات کارشناسی و توافق همکاران ستاد برگزاری و به منظور استفاده و بهره برداری بیشتر از هفته کتاب مقرر شد زمان برگزاری این دوره از 25 آبان تا 2 آذر باشد .

وی با تاکید بر این که ستادهای استانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب نیز فعال شده‌اند، گفت: امیدواریم شاهد برپایی هفته کتاب با هم‌افزایی، همدلی مناسب و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها باشیم.

دبیر هفته کتاب  افزود: امسال اهدای کتاب در مناطق مختلف را نیز چون سال گذشته در برنامه‌های هفته کتاب شاهد خواهیم بود و تلاش می‌کنیم این برنامه به نقاط بیشتری از مناطق شهر تهران افزایش یابد.

الهیاری با اشاره به  تشکیل کمیته‌ای با عنوان کمیته تعیین شعار هفته کتاب به منظور بررسی پیشنهادات پیام روزهای هفته کتاب و تعیین شعار هفته کتاب خاطر نشان کرد:  هفته آینده شعار این دوره و پیام روزهای هفته کتاب را اعلام خواهیم کرد.

این گزارش می افزاید در این جلسه نمایندگانی از انجمن ناشران زنان ، موزه عبرت ، نهاد عمومی کتابخانه‌ها، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دفتر شعر جوان، انتشارات جهاد دانشگاهی،موسسه نمایشگاههای فرهنگی ، سازمان صدا و سیما، ستاد عالی فرهنگی هنری مساجد، کتابخانه و موزه مجلس شورای اسلامی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین، حوزه علمیه قم، انجمن ناشران بین‌المللی ایرانیان، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، علوم، جهاد کشاورزی، بهداشت، صنایع، کار، دانشگاه آزاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان امور زندان‌ها، انجمن فرهنگی ناشران کودک و دانشگاهی و آموزشی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری،اتحادیه ناشران و کتابفروشان ،رادیو کتاب ،خبرگزاری کتاب ، دانشکده علمی کاربردی شماره 5، ، نماینده یونسکو، مجمع جهانی تقریب مذاهب، دفتر مجامع معاونت فرهنگی و مؤسسه خانه کتاب و... حضور داشتند.

بیستمین ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 25 آبان تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط