loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هشتم آبان؛ برگزیدگان «شعر انقلاب» معرفی می‌شوند

دوشنبه 22 مهر 1392

علی داوودی دبیر هنری سومین جشنواره «شعر انقلاب» در خصوص آثار رسیده به این دوره ازجشنواره گفت: آثار رسیده به این دوره از جشنواره به لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی قرار داشته است و درحال حاضر آثار در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر نو و بخش پژوهش توسط داوران داوری مقدماتی شده‌اند.

وی در ادامه افزود: امسال در بخش پژوهش آثار بسیار خوبی ازسوی پژوهشگران داشته‌ایم ؛ همچنین مجموعه مقالات و آثار شاخصی در حوزه پژوهش شعر انقلاب از سوی پژوهشگران ارسال شده است که به نظر می‌رسد این قابلیت را داشته باشند که جشنواره‌ای جداگانه برای آثار پژوهشی برگزار شود .

دبیر هنری سومین جشنواره شعر انقلاب پایان داوری نهایی سومین جشنواره شعر انقلاب را هفته آینده ذکر و اظهار کرد: تا هفته آینده کلیه آثار توسط 15 داور بررسی خواهند شد و در روز «قیصر امین پور و سلمان هراتی» (چهارشنبه هشتم آبان ماه) برگزیدگان نهایی معرفی خواهند شد.

شایان ذکراست سومین جشنواره «شعر انقلاب» در سه بخش مجموعه شعر، تک اثر و پژوهش و در دو قالب شعرنو، شعرکهن و پژوهش برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط