loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «185 جدول و سرگرمی» برای هوش‌آزمایی کودکان

انتشارات مرتبط : قدیانی

شنبه 27 مهر 1392

کتاب «185 جدول و سرگرمی» با ترجمه «زهرا خویینی» با موضوع هوش‌آزمایی برای گروه سنی کودکان منتشر و روانه بازار نشر شد.

روانشناسان معتقدند، اگر آموزش و سرگرم شدن کودک، همراه با بازی و لذت باشد، کودک اشتیاق بیشتری برای یادگیری از خود نشان می‌دهد، شوق خواندن و مطالعه در او تقویت می‌شود و در نهایت استعدادهای پنهان او شکوفا می‌شود.

کتاب «185 جدول و سرگرمی» نیز با این هدف منتشر شده است، یعنی کودک با مطالعه این کتاب و حل جدول‌های آن، هم بازی می‌کند، هم لذت می‌برد و هم چیزهای متنوع و خیلی زیادی یاد می‌گیرد و استعدادهای او شکوفا می‌شود.

نویسنده با نگارش و رسم جداولی تلاش کرده است تا کودکان را با دنیای حیوانات، دنیای پر رمز و راز طبیعت، روزهای مهم سال، جغرافیای جهان، انواع مسابقات ورزشی، فضانوردی، مقررارت راهنمایی و رانندگی، انواع ساختمان‌ها و منظومه شمسی آشنا سازد.

انتشارات «قدیانی» با ترجمه کتاب «185 جدول و سرگرمی» تلاش کرده است تا اوقات فراغت کودکان را به نحوی شایسته پر کردند به گونه‌ای که پرکردن اوقات فراغت کودکان، یکی از سخت‌ترین کارها به شمار می‌رود مخصوصاً اگر بخواهیم کودک سرگرم شود، با این سرگرم شدن چیزهایی یاد بگیرد و با این یاد گرفتن‌ها لذت ببرد که این انتشارات با انتشار کتاب فوق این اوقات را به خوبی برای کودکان شاد و لذت بخش کرده است.

کتاب «185 جدول و سرگرمی» با ترجمه «زهرا خویینی» با موضوع «هوش‌آزمایی کودکان» در 200 صفحه و با قیمت 12500 تومان از سوی انتشارات «قدیانی» منتشر و به مخاطبان این عرصه، ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط