loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماجرای یک خرابکاری در هنگام سخنرانی محمدرضا شاه

نویسندگان مرتبط : سید حسن حسینی ارسنجانی

یکشنبه 5 آبان 1392

سید حسن حسینی ارسنجانی از نویسندگان کشورمان هم اکنون نوشتن کتابی را در دست دارد که مانند دیگر کتاب‌های او داستان انقلاب است و در فضای انقلاب رخ می‌دهد.

این داستان که به گفته نویسنده‌اش تقریبا نیمه مستند است و از یک ماجرای واقعی در شهر محل زندگی نویسنده کتاب الهام گرفته شده است، مربوط می‌شود به ماجرای دانش آموز باهوش و البته بسیار شجاعی که یک دستگاه فرستنده رادیویی می‌سازد و در روز 4 آبان هم زمان با سخنرانی شاه به مناسبت چهارم آبان بین سخنرانی او صدای عرعر الاغ پخش می‌کند و باعث وهن و ایجاد اختلال در سخنرانی شاه می‌شود.

بعد از این ماجرا، ماموران شاه به دنبال یافتن این خرابکار کوچک هستند تا او را بیابند و همین فراز و فرودهای داستان را شکل می‌دهد.

به گفته ارسنجانی این کتاب احتمالا «ردیف 49» نام خواهد گرفت و تا کنون این نویسنده طرح داستان را نوشته و قرار است رمان او 8 فصل داشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط