loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان مقاله با موضوع «پژوهشی در صنعت نشر»

سه‌شنبه 7 آبان 1392

روابط عمومی انتشارات سوره مهر در نظر دارد دهمین شماره نشریه تحلیلی «کتاب مهر» با موضوع « پژوهش در صنعت نشر» را ارائه کند و بر این اساس فراخوان مقاله با موضوع مذکور را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری سوره مهر محورهای پیشنهادی جهت ارسال چکیده (طرح اولیه ) مقالات برای شماره دهم نشریه تحلیلی – پژوهشی کتاب مهر با موضوع «پژوهش در صنعت نشر» اعلام می گردد.

موضوعات «نشر دیجیتال»، «قیمت‌گذاری کتاب»، « استراتژی تولید کتاب از مواد اولیه تا تحویل کتاب به مخاطب»، «بررسی شاخص‌های اقتصادی نشر»، «مسئولیت اجتماعی ناشران»، «مشکلات پیش روی ناشران در حوزه مالکیت معنوی»، «تأثیرات صنعت نشر بر سبک زندگی مردم و جامعه»، «بنچ مارکینگ در صنعت نشر» به عنوان زیر موضوع معرفی شده‌اند.

لازم به ذکر است محورهای نگارش مقالات پیشنهادی بوده و نویسندگان محترم می‌توانند موضوعات دیگری نیز که مرتبط با «صنعت نشر و مسائل و مشکلات آن» باشند، مطرح نمایند.

علاقه مندان می توانند چکیده یا طرح اولیه مقالات خود را تا 15 آبان ماه سال جاری به پست الکترونیکی Ketabemehr@sooremehr.ir ارسال نمایند. با پژوهشگرانی که چکیده یا طرح مقالات آن ها به تایید اولیه کمیته علمی فصلنامه کتاب مهر برسد جهت سفارش نگارش مقاله تماس گرفته می شود.

شماره دهم فصلنامه تحلیلی – پژوهشی مهر تا پایان پاییز منتشر خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط