loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس افتتاح شد

سه‌شنبه 7 آبان 1392

چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس امروز به همت سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مؤسسات و مراکز فرهنگی در مصلای امام خمینی با شعار الگوی حماسه‌ساز افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ، فرماندهان، مسئولان مراکز فرهنگی و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران حضور دارند.

در این نمایشگاه بیش از 120 ناشر از جمله انتشارات فاتحان، 27، انجمن عکاسان دفاع مقدس، روایت فتح، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، ملک اعظم، سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، گروه شهید ابراهیم هادی، سوره سبز، سفیر اردهال، سریر، راویان فتح قم و کنگره سرداران شهید استان‌ها، نگارخانه امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و جمع دیگری از انتشارات از ساعت 10 صبح فردا تا 13 آبان‌ماه مورد بازدید علاقمندان قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط