loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«حزب‌الله: سیاست و مذهب» به نمایشگاه دفاع مقدس رسید

چهارشنبه 8 آبان 1392

مدیر انتشارات خرسندی از عرضه 150 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس خبر داد.

هادی طالع‌ خرسندی اظهار داشت: یکی از آثار عرضه شده در این نمایشگاه کتاب «حزب‌الله: سیاست و مذهب»، تالیف دکتر «امل سعد» و ترجمه دکتر محمدعلی قاسمی است که برای اولین‌بار به خوانندگان عرضه می‌شود.

 

این عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی افزود: کتاب«لابی اسرائیل و سیاست خارجی آمریکا» دیگر کتابی است که در نمایشگاه دفاع مقدس به معرفی آن خواهیم پرداخت. این کتاب نوشته استفن والت و میر شایمر، ترجمه رضا منتظمی ومهران نصر که شهرتی جهانی داشته و تاکنون به 20 زبان ترجمه شده است.

مدیر انتشارات خرسندی در ادامه به کتاب «سید بغداد» اشاره کرد و توضیح داد: این کتاب که به چاپ دوم رسیده است، داستان سربازی آمریکایی که در بغداد شیعه می‌شود. کتاب «سید بغداد» نوشته دکتر طعان، توسط آقای شیخی ترجمه شده است.

او تصریح کرد: سید بغداد نخستین رمانی است که درباره جنگ عراق به زبان فرانسه و از نگاه یک عرب‌زبان به رشته تحریر درآمده و به دور از هیاهوی رسانه‌ها، تلاش می‌کند چهره‌ای واقعی و صمیمی از شیعیان جنوب عراق به تصویر بکشد و به درک واقعی‌تر ما از مناقشه‌ای کمک کند که پس از سال‌ها هنوز گریبان مردم عراق را رها نکرده است.

 

خرسندی حضور ناشران در نمایشگاه دفاع مقدس را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به این که نمایشگاه امسال در تهران برگزار شده است، شاهد حضور حداکثری ناشران هستیم. این موضوع از آنجا اهمیت دارد که ناشران تخصصی علاوه بر آشنایی با آثار یکدیگر می‌توانند تعامل‌های سازنده‌ای نیز باهم برقرار کنند.

گفتنی است انتشارات خرسندی 150 کتاب‌ با محور مقاومت، ادبیات پایداری و حقوق جنگ را برای معرفی و عرضه به نمایشگاه کتاب دفاع مقدس آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط