loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محدثی‌خراسانی درباره حسینی و علی معلم کتاب نوشت

نویسندگان مرتبط : سید حسن حسینی | مصطفی محدثی خراسانی | علی معلم دامغانی

شنبه 9 آذر 1392

مصطفی محدثی خراسانی «رشادت شعر» را درباره سیدحسن حسینی و «درباری بی پایاب» را درباره شعر و زندگی علی معلم دامغانی نوشت.

مصطفی محدثی خراسانی از شاعران پیشکسوت کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس‌، خبر از نگارش دو کتاب جدید  داد و گفت: انتشارات اتاق آبی قرار است مجموعه‌ای از کتاب‌هایی را درباره شاعران معاصر کشورمان منتشر کند، که من نگارش دو عنوان از این کتاب‌ها را برعهده داشتم.

وی افزود: نخستین کتابی که برای این مجموعه نوشتم درباره مرحوم سیدحسن حسینی است که «رشادت شعر» نام دارد و کتاب دوم نیز درباره شعر و زندگی علی معلم دامغانی است و «دریای بی پایاب» نام دارد.

این شاعر درباره محتوای کتاب‌ها و اینکه کتاب‌های مختصری هستند یا کتاب‌هایی مفصل،‌ اظهار داشت: این کتاب‌ها تقریبا مفصل هستند و نزدیک به 200 صفحه دارند. بخشی از کتاب به شعر  این شاعران اختصاص دارد، و بخش دیگری به زندگی آنها . همچنین در این کتاب اظهار نظر منتقدان و شاعران معاصر درباره شاعر مد نظر نیز در کتاب آمده است.

محدثی خراسانی درباره زمان انتشار این کتابها اظهار داشت: من این کتاب‌ها را تحویل داده‌ام و گمان می‌کنم تا دو سه ماه دیگر منتشر شود. البته این کتاب‌ها با همکاری انتشارات سوره مهر منتشر خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط