loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار دو اثر جدید از مرحوم خلیل عمرانی

نویسندگان مرتبط : خلیل عمرانی

یکشنبه 17 آذر 1392

فرزند مرحوم خلیل عمرانی از انتشار کتاب «زندگینامه مرحوم خلیل عمرانی» و مجموعه شعرهای مذهبی پدرش در کتاب «بر ساحل کوثر» طی هفته آینده خبر داد.

وی اضافه کرد: مجموعه شعر «بر ساحل کوثر» دربردارنده حدود سی و شش قطعه شعر با مضامین شعرهای مذهبی است که به همراه کتاب «زندگینامه مرحوم خلیل عمرانی» منتشر می‌شود.

عمرانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در کتاب «زندگینامه خلیل عمرانی» علاوه بر زندگینامه به چه مطالب دیگری پرداخته شده است، بیان کرد: در این کتاب علاوه بر زندگینامه مرحوم عمرانی؛ مقالاتی که تاکنون درباره پدرم نوشته شده است، نیز آورده شده که طی هفته آتی از سوی انتشارات «نسل مروارید» منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، خلیل عمرانی شاعر، پژوهشگر، کارشناس ارشد ادبیات فارسی متولد 1343 بندر دیر بوشهر است در پست‌های مشاور وزیر آموزش و پرورش، مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر فعالیت داشته است.

در کارنامه سیاسی خلیل عمرانی همچنین دو دوره کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دیر و کنگان دیده می‌شود که از جمله آثار منتشر شده او می‌توان به «ترنم حضور»، «مروارید فراموش»، «ساعت به وقت شرعی دریا»، «گزینه ادبیات معاصر»، «دلمویه‌های بم» اشاره کرد، همچنین استاد خلیل عمرانی رئیس انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان کشور است.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط