loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی دین یهود از پیدایش تا صهیونیست

شنبه 14 دی 1392

مدیر تولید گروه سایان تولید «دایره‌المعارف مصور تاریخ یهودیت و صهیونیست» را نتیجه کاری گروهی می‌داند که به بررسی دین یهود از پیدایش تا منجر شدن به صهیونیست می پردازد.
حامد کفاش اظهار کرد: چاپ سوم کتاب دایره‌المعارف مصور «تاریخ یهودیت و صهیونیست» به  بررسی مستند و مصور دین یهود از آغاز تا پیدایش صهیونیست و جنبش‌های ضد صهیونیست می پردازد.

وی افزود: این دایرة المعارف به صورت کاری گروهی ارایه و در سال جاری نیز کتاب به عنوان برنده جشنواره مقاومت سال انتخاب شده است.

 کفاش، مدیر گروه تالیف اثر، گفت: از ویژگی‌های کتاب تصویرسازی‌های آن است. در نگارش این کتاب از تصاویر بسیاری در کنار متن استفاده کرده‌ایم تا به یک متن مستند برسیم و یکی از دلایل جذابیت کتاب، استفاده از تصاویر و جداول در سراسر کتاب است.

وی ادامه داد: در واقع، اصل کتاب اثر «طارق سویدان» نویسنده کویتی است که ما بعد از ترجمه روی آن تغییراتی را انجام دادیم و فصل‌هایی را به کتاب اضافه کردیم و در واقع، کتاب را از حالت ترجمه صرف خارج و به یک کار تالیفی تبدیل کردیم. به عنوان مثال، یکصد صفحه نخست کتاب یک کار تالیفی است.

مدیر تولید انتشارات سایان در ادامه گفت: این کتاب به عنوان یک دایرة‌المعارف به بررسی کامل تاریخ یهود پرداخته و از پیدایش تاریخ یهود شروع شده و درباره حضرت موسی(ع) و قوم حضرت ابراهیم(ع) که در سرزمین فلسطین مستقر بودند، ادامه پیدا کرده است. محتوای کتاب سپس به دوره نضج گرفتن اسلام رسیده و با پیدایش صهیونیست و جنبش‌های ضد صهیونیست به پایان رسیده است.

وی افزود: شش فصل نخست کتاب به دین یهودیت پرداخته است و شریعت، آیین‌ها و عرفان‌های موجود در داخل یهودیت را بررسی می‌کند.

چاپ سوم کتاب «دایرةالمعارف مصور تاریخ یهودیت و صهیونیست» با شمارگان پنج هزار نسخه، در 296 صفحه و به بهای 350 هزار ریال از سوی انتشارات سایان منتشر شده است.   
منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط