loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سی و هشتمین شماره نشریه «خلق» منتشر شد

یکشنبه 15 دی 1392

سی و هشتمین شماره نشریه تربیتی اخلاقی «خلق» با محوریت بیان آیین وعظ و منبر از منظر شیخ عباس قمی، همراه با ویژه‌نامه آیت‌الله بهجت منتشر شد.

 تشنگی روزافزون جوانان نسبت به معنویت و اخلاق، و وجود بدل‌های دروغین آن در قالب عرفان‌های کاذب و نوظهور، وظیفه‌ای خطیر را متوجه عالمان و فرهیختگان جامعه می‌کند، در این راستا مؤسسه دارالهدی که رسالت اصلی آن ترویج و تبیین مکتب اخلاقی اهل‌بیت(ع) و پرچمداران عرفان ناب ثقلین است، اقدام به انتشار شماره 38 دوماهنامه تربیتی اخلاقی خُلُق کرده است.

در این شماره مقالاتی نظیر «محو دلدار» برگرفته از سخنرانی آیت‌الله ناصری در مورد امام حسین(ع)، «عبد صالح» بررسی گوشه‌ای از فضائل حضرت ابوالفضل(ع)، «قطره حیات» عوامل مؤثر در گریه بر اهل بیت(ع)، «دنیای آشفته» بررسی دنیای مذموم و ممدوح در کلام امام خمینی(ره)، «برگی از دفتر اخلاق» بررسی تعریف فضایل و رذایل و راهکار تقویت فضایل و رفع رذایل با محوریت تواضع مطرح شده است.

 

 

 

همچنین «بررسی و نقد عرفان‌های نوظهور» معنای پوچ، تبارشناسی و نقد نظرات دونالد والش، «حکایت صاحبدلان»، دو حکایت درس آموز اخلاقی از آیت‌الله بروجردی و آیت‌الله کوهستانی، «وصف هشیاری» بررسی ذکر و غفلت در قرآن، «قله‌نشینان معرفت» زیست‌نامه علامه طباطبایی و «نامه‌های ره‌نما» آیین وعظ و منبر با محوریت رهنمودهای شیخ عباس قمی به طلاب و وعاظ از دیگر موضوعاتی است که در شماره 38 نشریه خلق بیان شده است.

نشریه تربیتی اخلاقی خلق همچنین اقدام به انتشار ویژه‌نامه آیت‌الله بهجت با مجموعه مقالات و گفت‌وگوها با شاگردان و مرتبطان معظم‌له کرده است که برخی از مهم‌ترین عناوین آن شامل راز موفقیت، شاهکاری در تربیت، روش سلوکی و تربیتی آیت‌الله بهجت، تناسب کرامات با مقامات، بالاتر از طی الارض، کلید زرین رشد و  عشق عفیف در گفتار و کردار آیت‌الله بهجت است.

 

 

 

این شماره نشریه خلق در 104 صفحه گلاسه چهاررنگ و با قیمت پشت جلد پنج هزار تومان منتشر شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید یا اشتراک نشریه با شماره تلفن 02537737429 تماس بگیرند.

به گزارش فارس، نشریه خلق، هر دو ماه یک بار، در حوزه اخلاق و تربیت و سیره اهل‌ بیت(ع) از سوی مؤسسه فرهنگی دارالهدی تحت نظر آیت‌الله ناصری منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط