loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگارش رمانی درباره ۱۳ آبان سوژه کتاب تازه «ابوحمزه»

نویسندگان مرتبط : محمدحسن ابوحمزه

شنبه 21 دی 1392

محمدحسن ابوحمزه از آغاز نگارش رمانی با عنوان «گریه‌های دم سحر» برای گروه سنی نوجوان و انتشار آن در آینده نزدیک خبر داد.

محمدحسن ابوحمزه، نویسنده ادبیات دفاع‌مقدس و انقلاب اسلامی  درباره نگارش رمانی با موضوع 13 آبان، بیان داشت: موضوع کتاب به 13 آبان روز دانش‌آموز سال 57 مربوط می‌شودو ناشر این کتاب انتشارات «سوره مهر» است.

وی با بیان اینکه این رمان، با عنوان «گریه‌های دم سحر» نامگذاری شده است، تصریح کرد: این کتاب از سری مجموعه کتاب‌های «رمان جوان و نوجوان» حوزه هنری بوده که هفته گذشته پیشنهاد نوشتن آن به بنده ارائه شده است و امیدوارم تا دو ماه آینده نیز نگارش این کتاب به اتمام برسد.

ابوحمزه ادامه داد: رمان «گریه‌های دم سحر» دربردارنده حدود 130 صفحه برای گروه سنی نوجوان خواهد بود که مضمون آن همان طور که از نامش مشخص است به روزی که مبنای روز دانش‌آموزان قرار گرفته، اختصاص دارد، همچنین این رمان به صورت مشترک نوشته ‌می‌شود یعنی این اثر دارای دو شخصیت نوجوان، یکی پسر و یکی دختر است که متولد 13 آبان سال 1343 هستند که در آن سال امام (ره) نسبت به لایحه کاپیتولاسیون اعتراض کردند که این مهم باعث دستگیری و تبعید ایشان به کشور ترکیه شد، داستان از همین فضا شروع و بعد در 12 ، 13 و 14 آبان‌ اتفاق می‌افتد.

به گفته وی، رمان «گریه‌های دم سحر» دارای دو شخصیت و دو راوی است که روایت شخصیت پسر توسط بنده و روایت شخصیت دختر توسط «مرضیه وزیری مقدم» نوشته می‌شود.

بر اساس این گزارش، از «محمدحسن ابوحمزه» در آینده نزدیک مجموعه داستانی با عنوان «دیده‌بان‌ها ایستاده می‌خندند» با موضوع دفاع مقدس منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط