loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از «خاطرات سرداران یگان‌های تخریب کشور»

نویسندگان مرتبط : رحیم مخدومی

دوشنبه 23 دی 1392

کتاب «خاطرات سرداران یگان‌های تخریب کشور» تألیف «رحیم مخدومی» بهمن سال جاری از سوی مؤسسه فرهنگی ـ هنری شاهد منتشر و رونمایی می‌شود.

نگارش کتاب «خاطرات سرداران یگان‌های تخریب کشور» توسط رحیم مخدومی، ‌نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به اتمام رسیده است و به زودی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری شاهد و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری «رسول آفتاب» منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

نویسنده در کتاب «خاطرات سرداران یگان‌های تخریب کشور» به گلچینی از بهترین خاطرات سرداران یگان‌های تخریب در زمان دفاع مقدس، لشگرها، قرارگاه‌ها و تیپ‌ها پرداخته است‌ که از جمله آنها می‌توان به خاطرات سردارانی نظیر «سیدمقداد حاج قاسمی»، «جعفر جهروتی‌زاده»، «مرتضی حاج باقری»، «حسین دلیر»، «مومنی‌راد» و «محمدرضا رمضان‌پور» اشاره کرد.

مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در تلاش است، کتاب «خاطرات سرداران یگان‌های تخریب کشور» را در بهمن سال جاری یا به صورت تک جلدی و یا چند جلدی منتشر و در مراسمی رونمایی کند.

بر اساس این گزارش، رحیم مخدومی در سال 1345 در ورامین متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در رشته علوم تربیتی ادامه داده است و از معلمین دلسوز کشور است و در عین حال با بسیج، سپاه، جهاد سازندگی و سازمان تبلیغات اسلامی همکاری داشته است.

از آثار این نویسنده می‌توان به کتاب «جنگ پابرهنه»، «نرگس»، «مرد درد»، «مالک خیبر»، «چه کسی ماشه را خواهد کشید»، «وقتی پرده کنار رفت»، «من مادر مصطفی» و«پروانه‌های عرصه خبر» اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط