loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاغذ کادو و کیف‌های تزئینی شکرستان راهی منازل می‌شود

سه‌شنبه 24 دی 1392

مهدی مقامی، معاون تولید حوزه هنری کودک و نوجوان، با اعلام این خبر، گفت: شخصیت‌های محبوب‌ترین مجموعه پویانمایی ایرانی، این بار روی کیف‌های تزیینی و کاغذهای کادو قرار گرفته‌اند تا هواداران شکرستان بتوانند خاطره‌های به یاد ماندنی هدیه دادن خود را، شکرستانی کنند.

وی افزود: هم اکنون کیف‌های تزیینی شکرستان در 14 طرح و با سه اندازه بزرگ، متوسط و کوچک تولید شده تا قرار دادن کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین هدیه‌ها در آنها ممکن باشد.

مقامی اضافه کرد: همچنین کاغذهای کادو شکرستان در 10 طرح، با رنگ‌های زیبا و شاد تولید و به بازار عرضه شده است.

 

وی اعلام داشت: توزیع کیف‌های تزیینی و کاغذهای کادو شکرستان در فروشگاه‌های لوازم‌ التحریر و محصولات تزیینی سراسر کشور آغاز شده و این محصولات شکرستان در دسترس علاقمندان قرار دارد.

معاون تولید و بازاریابی حوزه هنری کودک و نوجوان در پایان گفت: کلیه حقوق مجموعه شکرستان متعلق به حوزه هنری کودک و نوجوان است و با توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تولید این محصولات، هرگونه سوء استفاده از طرح‌های شکرستان، با واکنش قانونی مناسب روبه‌رو خواهد شد.

گفتنی است تاکنون دفترهای مشق، یادداشت و نقاشی، کیف‌های تزیینی و کاغذهای کادو شکرستان، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در داخل کشور تولید شده و به پرفروش‌ترین محصولات در رده خود تبدیل شده است. همچنین پیش از این، عروسک‌های پارچه‌ای و تزیینی شکرستان در دسترس طرفداران این مجموعه پویانمایی قرار گرفته بود.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط