loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب«اقتصاد مقاومتی؛زمینه‌ها و راهکارها» فردا رونمایی می‌شود

چهارشنبه 25 دی 1392

مراسم رونمایی از کتاب«اقتصاد مقاومتی؛زمینه‌ها و راهکارها» به قلم آیت‌الله عباسعلی اختری فردا در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.
کتاب «اقتصاد مقاومتی؛زمینه‌ها و راهکارها»با هدف تنظیم مباحث اقتصادی با اتکا به مبانی اسلامی نگاشته شده است. نویسنده در این کتاب ارتباط مسایل اقتصادی مورد ابتلای جامعه با مبانی اسلامی را به چالش کشیده است، این کتاب از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده است.

مراسم رونمایی از کتاب « اقتصاد مقاومتی؛ زمینه ها و راهکارها» با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حجت‎ الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه، حجت‎الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس رسیدگی به امور مساجد، ‎الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران ارشد سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.  

مراسم رونمایی از ساعت 14و 30 چهارشنبه (25 دی‌ماه) در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی واقع در ضلع شرقی میدان فلسطین برگزار خواهد شد. 
منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط