loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روضه های ناشناخته ی کربلا (مقتل مدیریتی) منتشر شد

شنبه 12 بهمن 1392

این کتاب فصل جدیدی از روضه خوانی را خواهد گشود که در آن هرصنف، گروه و رشته از منظر خود، مسائل عرصه خود را بهتر در کربلا خواهند دید.
علی رغم اینکه عاشورا همه جا را درنوردیده است و همه اقشار و گروه ها با روضه ها یک ارتباط معنا دار برقرار می کنند آیا وجوه تخصصی هم در عاشورا هست که انسان های خاص را تحت تأثیر قرار دهد؟
همان طور که مادران با روضه علی اصغر؛
پیرمردان با روضه حبیب؛
نوجوانان با روضه حضرت قاسم؛
جوانان با روضه حضرت علی اکبر؛
در این منظومه مدیران برای چه گریه می کنند؟! با کدام روضه انس می گیرند؟!
علاوه بر عواطف همگانی عاشورا آیا میتوان به صورت خاص در مورد این روضه ها گفتگو کرد؟!
این کتاب دریچه ای است برای آغاز نگاهی تازه به روضه های مدیریتی، روضه های اجتماعی، روضه های سیاسی عاشورا و... که هرکدام مخاطب خاص خود را خواهد داشت و تأملی اشک آلود را برخواهد انگیخت.
بیایید این بار امام حسین (ع) را در این قالب تماشا کنیم: امام حسینی که اداره ماجرای کربلا برعهده اوست، و حسین مدیری است در مدار کربلا...
امید که از این منظر به غم های دیگر و شاید اصلی تر امام حسین (ع) بهتر واقف شویم. روضه هایی که شاید کمتر شنیده ایم و یا اصلا نشنیده ایم و این غربت کربلاست.
مدیران بیشتر بخوانند چرا که آنها بهتر می فهمند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط