loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دارالحدیث با 6 کتاب کودک از راه رسید

دوشنبه 14 بهمن 1392

محمد غفاری، کارشناس روابط عمومی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: کتاب «نوگل باغ پیامبر(ص)» به قلم مجید محبوبی داستان زندگی امام حسن مجتبی(ع) است که با نثری شاعرانه و آهنگین داستان‌ها و وقایع مهم زندگی دومین پیشوای شیعیان جهان را به تصویر کشیده است. 

وی افزود: کتاب «زیباترین سرزمین دنیا» به قلم زهرا عبدی داستان‌های کوتاه را با مضامین اخلاقی مانند صبر، مهربانی و تلاش برای مخاطب کودک روایت کرده است. 

غفاری عنوان کرد: «یار پیامبر(ص)» کتاب دیگری است که وقایع مهم زندگی نخستین امام شیعیان جهان را با روایتی داستانی برای کودکان تعریف کرده است. 

کارشناس روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالحدیث عنوان کرد: مجموعه شعر کودک «تولدت مبارک» با موضوع امام زمان(عج) سروده مریم زندی، شعرهای کوتاه با مضامین ظهور، انتظار و زندگی حضرت حجت(ع) را با فضایی شاد و امیدبخش برای کودکان روایت کرده است. 

وی ادامه داد: کتاب‌های «خانه خدا در کوچه ماست» به قلم سیدمحمد مهاجرانی، «حکمت‌نامه مسجد» تالیف آیت‌الله محمدی ری‌شهری، «گل همیشه بهار» به قلم مجید محبوبی، دیگر کتاب‌های‌اند که برای نخستین بار از سوی انتشارات درالحدیث منتشر شده‌اند. 

غفاری گفت: مراسم رونمایی از این کتاب‌ها صبح شنبه (19 بهمن‌ماه) بهمن‌ماه مصادف با میلاد امام حسن عسکری (ع) در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی تربیتی هدایت واقع در قم، بلوار غدیر، کوچه 8 برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط