loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «از خونین شهر تا خرمشهر» روانه بازار نشر شد

دوشنبه 14 بهمن 1392

کتاب «از خونین شهر تا خرمشهر» نوشته رضا خدری از خبرنگاران جنگ و جبهه است که همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.

کتاب «از خونین شهر تا خرمشهر» دارای چهار فصل از جمله: یاد شهدای عزیز و خاطرات رزمندگان اسلام، نیروی دریایی خرمشهر در آغاز جنگ تحمیلی، جانفشانی عکاسان دفاع مقدس و فرمایشات و آلبوم عکس مقام معظم رهبری در جبهه‌ها است که توسط انتشارات «سنا» در 262 صفحه به چاپ رسیده است.

 

در بخشی از این کتاب آمده است: در روز سوم خردادماه 1361 که صدا و طنین آزادی خرمشهر از مناره‌های مسجد جامع به گوش می‌رسید، خونین شهر باز خرمشهر شد و پشت صدامیان که بر دیوار کاهگلی غرور تکیه زده بودند، لرزید.

هر چند بعثی‌ها خرمشهر را تبدیل به ویرانه کرده بودند اما لحظه‌ای که در روز سوم خردادماه 61 پای بر ویرانه‌های خرمشهر گذاشتیم بوسه بر خاک شهرمان زدیم و بر خاک سرخ مملو از خون شهدای این شهر، نماز شکر برپا کردیم.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط