loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بزرگداشت شانزدهمین سال فعالیت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

پنجشنبه 17 بهمن 1392

محسن هجری، دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بیان داشت: بزرگداشت شانزدهمین سال فعالیت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان فردا از ساعت 17 در محل جلسات این انجمن برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم مهدی حجوانی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و دکتر نمک‌دوست از دانشگاه علامه حضور خواهند داشت، و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

هجری با اشاره به این مطلب که بزرگداشت شانزدهمین سال فعالیت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان 150 نویسنده حضور می‌یابند، ادامه داد: در این مراسم از سه نویسنده «قصه‌های یکشنبه انجمن» که هر یکشنبه دو هفته یکبار در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شد، تجلیل به عمل خواهد آمد.

بر اساس این گزارش، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان تشکلی مدنی، غیرانتفاعی و غیردولتی  (N.G.O)، با تابعیت ایرانی و شخصیت حقوقی مستقل است. این نهاد در سال 1377 با هیأت مؤسسی مرکب از 9 نویسنده‌ حوزه‌ کودک و نوجوان و عضویت 148 داستان‌نویس، شاعر، مترجم، پژوهشگر، منتقد و روزنامه‌نگار حوزه‌ کتاب، ادبیات و فرهنگ کودک و نوجوان تأسیس شد. طی یک دهه، تعداد اعضای انجمن به مرز 300 نفر رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط