loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برندگان ششمین جشنواره داستان انقلاب معرفی شدند

سه‌شنبه 29 بهمن 1392

ششمین جشنواره سراسری داستان انقلاب در حالی ساعتی پیش به کار خود پایان داد که 3 رتبه برتر و 6 تقدیری این دوره از جشنواره معرفی شدند.

بنابر این گزارش، در بخش داستان کوتاه «الهه امامی راسخ» با اثر «جای امن» و «مصطفی میرزایی» با داستان « گوسفندی برای شاه» به ترتیب از استان‌های تهران و همدان و «معصومه عیوضی» با اثر «آدمک» به عنوان رتبه برتر در بخش رمان نوجوان معرفی شدند.

هیئت داوران این جشنواره 6 برگزیده دیگر این جشنواره را به این صورت اعلام کرد: در بخش رمان بزرگسال احسان غدیری با اثر «تبخال»، آرزو مهبودی با داستان «تیری توی تاریکی» و محمداسماعیل حاجی علیان با اثر «ایوار» به ترتیب از استان‌های خراسان رضوی، فارس و سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، رمان نوجوان «نشانه‌های بهار» اثر سیدمحمد میرموسوی، داستان کوتاه نوجوان «مجسمه» نوشته محمدباقر سیدی و داستان کوتاه بزرگسال «downhill» اثر سیده زهره میرعیسی خانی از استان‌های گلستان و تهران توسط هیئت داوران به عنوان آثار تقدیری معرفی شدند.

هیئت داوران این جشنواره در بخش بزرگسال و کودک و نوجوان را فیروز زنوزی‌جلالی، راضیه تجار، مهدی کاموس، خسرو باباخانی، محمدرضا بایرامی و سمیرا اصلان پور تشکیل می‌دادندو دبیری هنری آن برعهده حسین فتاحی و دبیر اجرایی آن برعهده علی قربانی بود.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط