loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

15اسفند آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتاب‌های اضافی

دوشنبه 12 اسفند 1392

موسسه تخصصی کتاب متن با همکاری گروه جهادی رضوان دومین جشنواره کتاب های اضافی را  برگزار می کند که از 22بهمن شروع و 15 اسفند ماه نیز زمان آن به پایان می‌رسد.

 

«جشنواره کتاب های اضافی» یعنی چه؟

همه ما کتاب هایی داریم که شاید دیگر احتیاجی به مطالعه آنها نداریم و یا با آمدن کتاب های تازه تر جایی برای نگه داری آنها نداریم، یا مثلاً از کتابی دوجلد یا حتی بیشتر داشته باشیم، از جایی هدیه گرفته ایم یا کتاب مشترکی بوده است بین کتابخانه ما و همسرمان!

یا کتاب های کنکوری که دیگر به کارمان نمی آید و البته قدیمی هم نشده اند!

 

خوب حالا این ها را چه کنیم؟!

این کتاب ها را می توانید به ما تحویل بدهید و به ما بسپارید، ما هم آنها را دسته بندی می کنیم و با همکاری «گروه جهادی رضوان» به یک کتابخانه روستایی تبدیل می کنیم! فکرش را هم می کردید کتاب های اضافی شما قسمتی از یک کتابخانه آنها کیلومترها آن طرف تر شوند؟

 

حالا اگر نه کتاب اضافی دارید و نه کتاب کنکور و ... می توانید خودتان کتاب هایی تهیه کنید و به این کتابخانه اضافه کنید و یا کمک مالی کنید برای خرید کتاب های نو و تازه و یا تجهیزاتی که برای کتابخانه احتیاج است!

البته برای این کار خیلی هم وقت نیست! شاید لازم باشد خانه تکانی نوروز را از کتابخانه تان شروع کنید، چون زمان برگزاری مسافرت جهادی چند روزی مانده به عید است و حداکثر تا پانزدهم اسفند باید کتاب ها را به دست ما برسانید!

 

برای تحویل کتاب ها می توانید به محل های زیر مراجعه کنید البته قبل از مراجعه حتماً با شماره های مربوطه تماس بگیرید و از حضور آنها اطمینان پیدا کنید.

 

1. فروشگاه کتابستان: متروی میدان شهدا، 33350072

 

2. فروشگاه کیهان: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه، جنب بانک ملت، 66403479

 

3.گروه جهادی رضوان: میدان توحید، خیابان توحید، کوچه بت شکن، پلاک10،واحد3، 66591879

 

4. شورای هماهنگی حرکت های جهادی: میدان رسالت،بزرگراه رسالت، قبل از برج تجاری دنیای نور،

 

نبش خیابان خیابان شهید هدایتی(کرمان شمالی)، پلاک931، 9190870935

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9124715626 یا 9190870935 تماس بگیرید.

 

همچنین کمک های مالی خود را می توانید به شماره کارت 6219861010422904 بانک سامان به نام وحید نصیری کیا واریز کنید.

 

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط