loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پاسداشت استاد «مشفق کاشانی» برگزار می‌شود

نویسندگان مرتبط : عباس کی منش (مشفق کاشانی)

چهارشنبه 21 اسفند 1392

هفتمین عصرانه ادبی فارس به پاسداشت از عباس کی‌منش، مشهور به «مشفق کاشانی» اختصاص دارد که در این مراسم نیز از تازه‌ترین اثر این نویسنده یعنی جلد سوم کتاب «خلوت انس» رونمایی می‌شود.

در مراسم پاسداشت استاد «مشفق کاشانی» نویسندگانی نظیر «مصطفی محدثی خراسانی»، «سیدمحمود دعایی»، «حجت‌الاسلام محمدرضا زائری»، «جلال رفیع»، «کامران شرفشاهی»، «پرویز بیگی حبیب‌آبادی»، «سعید بیابانکی»، «عباس براتی‌پور»، «محمدرضا سهرابی‌نژاد»، «یاور همدانی»، «رضا اسماعیلی»، «نجف‌زاده بارفروش» و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب حضور خواهند داشت و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

 

 

این مراسم امرو رأس ساعت 16 در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس واقع در خیابان انقلاب، چهارراه کالج، کوچه شهید سعیدی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، عباس کی‌منش مشهور به مشفق کاشانی (متولد 1304 در کاشان) شاعر ایرانی‌ است؛ او تحصیلات خود را تا سطح کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران ادامه داد و مدت 37 سال در آموزش و پرورش به‌کار مشغول بود. او هم‌اکنون ریاست هیأت مدیره انجمن شاعران ایران را به‌ عهده دارد.

از آثار این نویسنده و شاعر می‌توان به «صلای غم» تضمین 12 بند محتشم کاشانی، «خاطرات»، «سرود زندگی»، «شراب آفتاب»، «آذرخش»، «آینه خیال»، «بهار سرخ سرود»، «هفت بند التهاب»، «نقش‌بندان غزل»،‌ «انوار 15خرداد»، «خلوت انس»، تصحیح «دیوان حاج سلیمان صباحی بیدگلی» با همکاری پرتو بیضایی، «مجموعه شعر جنگ»، «تذکره شاعران معاصر» و «راز مستان» اشاره کرد.

از خبرنگاران رسانه‌ها نیز دعوت می‌شود در این مراسم شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط