loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقه کتاب‌خوانی «خانواده آسمانی» ویژه نوروز

یکشنبه 25 اسفند 1392

موسسه فرهنگی دارالحدیث به مناسب ایام نوروز مسابقه کتاب‌خوانی ویژه ای را تدارک دیده است.

این مسابقه بر اساس کتاب «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» نوشته آیت الله ری شهری تهیه شده است.

علاقه مندان برای تهیه کتاب و شرکت در این مسابقه دو راه را در پیش دارند. نخست مراجعه به سایت های http://www.hadith.net و http://www.darolhadith.org که در این سایت‌ها متن کتاب قابل دسترسی است. همچنین زائران حرم حضرت معصومه (س) در ایام نوروز این امکان را دارند که کتاب و سوالات را به صورت مستقیم تهیه و در مسابقه شرکت کنند. کتاب با تخفیف ویژه در غرفه انتشارات دارالحدیث در نمایشگاه نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و همچنین نمایندگی های فروش انتشارات در سراسر کشور قابل دسترسی است.

همچنین سئوالات در نمایشگاه نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و همچنین حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام توزیع می‌شود و در سایت های ذکر شده نیز قرار داده شده است.

نحوه شرکت در مسابقه نیز به این شرح است که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید شماره گزینه‌های صحیح را به ترتیب سوالات (هشت سوال) از چپ به راست در قالب یک عدد هشت رقمی (مانند 12341234) به شماره 1000009010 پیامک نمایند. به 14 نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند، به قید قرعه سکه‌ تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

زمان شرکت در مسابقه از تاریخ اول فروردین 1393 الی 31/1/1393 است و زمان قرعه کشی و اعلام نتایج: 11/2/1393 همزمان با میلاد فرخنده امام محمد باقر (ع)

نتایج مسابقه نیز در سایت دارالحدیث و حدیث نت اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط