loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امیرخانی، طالبی و شهیدی‌فر راهی سوریه می‌شوند

شنبه 16 فروردین 1393

سیدسلیم غفوری، دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده گفت: به علت حجم گسترده خسارات و ویرانی‌های جنگ داخلی سوریه و آسیب‌های فراوانی که به جامعه مدنی و شهروندان سوری وارد شده تقریبا تمام گرایش‌های فرهنگی و سیاسی بین‌المللی خواستار پایان دادن به خشونت‌ها و آسیب دیدن غیرنظامیان و برقراری ثبات و تصمیم گیری ملت سوریه برای آینده خود هستند و در این میان کاروان بین‌المللی و امدادرسانی «زائران صلح» که متشکل از فعالان حقوق‌بشر و ضدجنگ از کشورهای مختلف است، می‌کوشد در حد توان دِین خود به مردم مظلوم و جنگ‌زده سوریه را ادا کند.

وی افزود: بر این اساس هیئتی از فرهیختگان و هنرمندان جمهوری اسلامی ایران نیز قرار است به همراه محموله‌ای امدادی، این کاروان را به سمت دمشق همراهی کنند که ابولقاسم طالبی، رضا امیرخانی و محمدرضا شهیدی‌فر نیز همراهی خود با کاروان را اعلام کرده‌اند.

به گزارش فارس، پیش از این نیز جمعی از هنرمندان، و فعالان فرهنگی و ورزشی نیز برای همراهی با کاروان زائران صلح اعلام آمادگی کرده‌اند.

بنابر این گزارش، اتحادیه بین المللی امت واحده هم‌اکنون کمک‌های مردمی را از طرق مختلف از جمله کمک‌رسانی آنلاین به آدرس http://unified-ummah.com/payment.php ، و از طریق شماره حساب قرض الحسنه 202655270 بانک تجارت شعبه شریعتی ـ بهارشیراز به نام «مجمع جوانان امت واحده» ـ‌قابل پرداخت در تمامی شعب بانک تجارت‌ـ و شماره شبای این حساب جهت واریز اینترنتی 450180000000000202655270IR آغاز کرده است.همچنین امروز شنبه ساعت 15 کنفرانس خبری این حرکت با حضور شخصیت های برجسته ای نظیر «مایرید مگوایر»، برنده جایزه صلح نوبل، «مادر مریم اگنس»، نماینده جریان مصالحه در کشور سوریه و «پدر دیو اسمیت» از استرالیا در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی‌پور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط