loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان هشت جشنواره رضوی کانون

یکشنبه 17 فروردین 1393

دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره دوازدهم رضوی به منظور ایجاد فرصت مساوی در تمامی استان‌ها، در معاونت فرهنگی کانون فعالیت خود را آغاز کرد. 

بر همین اساس، فراخوان 8 جشنواره با عنوان‌های «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، «قصه‌گویی بین‌المللی رضوی»، «تحقیق و پژوهش رضوی»، «نمایش عروسکی رضوی»، «عکاسی رضوی»، «نقاشی رضوی» و «شعر رضوی» منتشر شد.

در این فراخوان بر نکاتی مانند توجه به رسالت اصلی کانون، برنامه‌ریزی تربیتی، فرآیند محور بودن فعالیت، توجه به گروه سنی مخاطبان و مشارکت اختیاری و حضور مشتاقانه‌ی اعضای مراکز فرهنگی هنری در فعالیت‌های رضوی تأکید شده است. 

محسن فضلی سرپرست معاونت فرهنگی کانون پیشتر تاکید کرده بود علاوه بر اجباری نبودن مشارکت اعضای کانون، در این دوره هیچ استانی میزبان جشنواره‌های رضوی نخواهد بود و تمامی این جشنواره‌ها از سوی دبیرخانه مرکزی در تهران برنامه‌ریزی، هدایت و اجرا می‌شود. 

آثار رسیده در هر فعالیت به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان از 16 تا 30 مرداد سال 93 داوری و انتخاب می‌شود و اسامی برگزیدگان از اول تا چهارم شهریور 93 به استان‌ها اعلام و در عین حال مراسم و نمایشگاه آثار برگزیدگان در دهه کرامت تنها در تهران برگزار خواهد شد. 

دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌‍های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط