loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

متفاوت‌ترین رمان «حمیدرضا شاه‌‌‌آبادی» در نمایشگاه کتاب تهران

نویسندگان مرتبط : حمیدرضا شاه آبادی

شنبه 30 فروردین 1393

حمیدرضا شاه‌‌آبادی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان اظهار داشت: چاپ اول رمان «هیچ کس جرأتش را ندارد» از سری مجموعه کتاب‌های «رمان نوجوان امروز» امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به مخاطبان این عرصه، ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که این رمان، داستان پرماجرای چند نوجوان است، ادامه داد: فضای داستانی رمان «هیچ کس جرأتش را ندارد» به نوعی به رشته تحریر درآمده است که با بسیاری از رمان‌هایی که تاکنون برای مخاطبان نوجوان نوشته ‌شده، متفاوت است.

شاه‌آبادی درباره رمان «وقتی مژی گم شد»، افزود: مضمون رمان «وقتی مژی گم شد» به سرگذشت دو خانواده‌ای مربوط می‌شود که هر دوی آنها دارای دو دختر با نام‌های مژگان و مژده هستند که همه اعضای خانواده و فامیل این دو را با نام «مژی» صدا می‌زنند.

وی بیان کرد: در این رمان تلاش کردم تا عاقبت دوستی با رفیق ناباب را به نوجوانان دختر نشان دهنم تا آنها با عاقبت کارهای بی‌اساس و بی‌‌تدبیر خود آشنا شوند.

به گفته این نویسنده، رمان «هیچ کس جرأتش را ندارد» و «وقتی مژی گم شد» و چاپ سوم کتاب «اعترافات غلامان» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، روانه بازار نشر می‌شود.

وی عنوان کرد: چاپ ششم کتاب «لالایی برای دختر مرده»، چاپ پنجم «بیلماج» و چاپ سوم کتاب «نهضت مشروطیت» نیز از دیگر کتاب‌های بنده است که از سوی انتشارات افق به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا شاه‌‌آبادی متولد 1346 در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ است که تاکنون نزدیک به 30 اثر برای گروه سنی بزرگسالان و نوجوانان در قالب ادبیات داستانی، پژوهش‌های تاریخی منتشر کرده است که از عناوین آنها می‌توان به «دیلماج»، «لالایی برای دختر مرده»، «وقتی مژی گم شد» و «اعترافات غلامان» اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط