loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسناد مراکز مهم علمی کشور در سالن دستاورد‌های تولید علم

شنبه 30 فروردین 1393

 سالن دستاورد‌های تولید علم به همت موسسه خانه کتاب و همکاری مسوولان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دایر شده است تا جایگاه علمی کشور را در مقایسه با دیگر کشور‌ها، ‌اختراعات، برنامه‌های کلان کشور، اهداف گسترش علم و فناوری و نقشه جامع علمی به بازدیدکنندگان نشان دهد. 

معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم در سالن تولید علم نمایشگاه بیست و هفتم کتاب تهران، «سند منشور و موازین اخلاق پژوهش» را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین شورای علوم، تحقیقات و فناوری (شورای عتف) هم اسنادی مانند «سیاست‌ها و اولویت‌های پژوهش و فناوری کشور»، «گزارش عملکرد بند 89 بودجه سال 1391پ، گزارش جزء (د) بند2 قانون بودجه 1389 کشور» و «طرح‌های کلان ملی پژوهش و فناوری در یک نگاه» را عرضه می‌کند. 

اسناد بالادستی شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در سالن تولید علم، شامل اسنادی مانند «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»، «نقشه مهندسی فرهنگی کشور»، «نقشه جامع علمی کشور»، «سند راهبردی علوم وفناوری شناختی»، «سند ملی گیاهان دارویی»، «سند جامع توسعه هوا و فضای کشور»، «سند راهبردی کشور در امور نخبگان»، «سند ملی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی» و «سند دانشگاه اسلامی» خواهد بود. 

«نقشه جامع علمی سلامت» از سوی وزارت بهداشت و «سند حقوق پژوهش و سند مراکز پژوهشی ایران» نیز از سوی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ارایه خواهند شد. 

سالن دستاورد‌های تولید علم، در نیم‌طبقه دوم شبستان مصلی امام خمینی (ره)، میزبان پژوهشگران، نخبگان و علاقه‌مندان به این حوزه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط