loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برپایی سالن چاپ و ورود بیش از ۱۰ دستگاه چاپ به نمایشگاه کتاب

سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393

سالن چاپ یکی از سالن های بزرگ است که سال گذشته برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برپا شد و امسال هم به دلیل استقبال مخاطبان این سالن در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان خواهد بود.

در این راستا محمودرضا برازش مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با درنظرگرفتن اتاقکی در سالن چاپ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همه ایام برپایی این نمایشگاه پذیرای اهالی صنعت چاپ کشور خواهد بود.

گفتنی است، روز گذشته دستگاه ها و ماشین آلات صنعت چاپ نظیر بخش «چاپ» دستگاه دو ورقی و جی توی، بخش «لیتوگرافی» دستگاه پلت ستر 4و نیم ورقی، بخش «صحافی» دستگاه تاکن، ماشین برش، دستگاه چسب گرم، ترتیب کن و دستگاه چاپ دیجیتال وارد نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ورود یافته و در سالن چاپ به زودی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط