loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیین اختتامیه جشنواره قصه نویسی برگزار می شود

انتشارات مرتبط : شرکت چاپ و نشر بین الملل

آیین اختتامیۀ پنجمین دوره جشنوارۀ قصه نویسی و چهارمین دوره تصویرگری کتاب کودک و نوجوان روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام (روز جوان) برگزار می شود.

شنبه 17 خرداد 1393

این جشنواره که بصورت دوسالانه و به همت این ناشرمعتبر وبا سابقه برنامه ریزی و اجرا می شود، در پنجمین دوره خود، بیش از هفتصد و پنجاه اثر داستانی از سراسر ایران دریافت کرده است که پس از بررسی و داوری این آثار توسط هیئت داوران، سیزده اثر به مرحلۀ نهایی مسابقه راه یافته اند.
همچنین چهارمین دورۀ مسابقات تصویرگری نیز با اعلام فراخوان بین تصویر گران کتاب کودک و نوجوان، برندگان اول تا سوم خود را شناخت.
برگزیدگان جشنواره قصه نویسی و تصویرگری در مراسم اختتامیه، معرفی و از ایشان تقدیر خواهد شد.
همزمان با برگزاری این مراسم، نمایشگاه آثار قصه های تصویرگری این دوره از جشنواره به مدت 10 روز در «نگارخانه ایوان» دایر خواهد شد.
گفتنی است که مراسم اختتامیۀ جشنواره، با حضور جمعی از صاحب نظران ، نویسندگان و تصویرگران ادبیات حوزۀ کودک و نوجوان، ساعت 17  روز دوشنبه 19 خرداد 1393 در محل انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط