loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«درباره آزادی» تازه ترین کتاب شهریار زرشناس رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : دانشگاه امام صادق (ع)

نویسندگان مرتبط : شهریار زرشناس

مراسم رونمایی و نقد کتاب «درباره آزادی» شهریار زرشناس در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

یکشنبه 18 خرداد 1393

مراسم رونمایی و نقد کتاب «درباره آزادی» شهریار زرشناس با حضوربیژن عبدالکریمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و حسین هوشنگی عضو هیات علمی گروه فلسفه دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق علیه السلام سه شنبه ساعت 16:30 در سالن شهید مطهری این دانشگاه  برگزار می شود.

کتاب «درباره ی آزادی» میوه سال ها تفکر و پژوهش شهریار زرشناس در زمینه نقد و بررسی ایدئولوژی های مدرن است. شهریار زرشناس، نامی آشنا در میان اهالی اندیشه است که او را بیش از هر چیز از ورای سال ها مطالعه، تامل، نقد و بررسی مکاتب نو پدید فلسفی و جریانات اندیشه ای معاصر شناخته اند. در این کتاب، مولف تلاش کرده تا با بررسی و تحلیل دقیق و علمی آراء مهم ترین متفکران معاصر به عنوان نمایندگان اندیشه مدرن، بازنمایی منصفانه ای از مفهوم آزادی مطرح در اندیشه مدرن به دست دهد و بر همین مبنا، خواننده را یاری کند تا ساختار کل واحدی به نام غرب مدرن را بازشناسد، مراد و مقصود از مطالبه ی آزادی در عالم مدرن را تحلیل نماید و نسبت آن را با حقیقت آرمان آزادی به قضاوت بنشیند.

این نشست سه شنبه 20 خرداد ساعت 16:30 به نشانی بزرگراه چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق علیه السلام، سالن شهید مطهری برگزار می شود و ورود برای علاقه مندان آزاد است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط