loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار چاپ دوم «زندان الرشید»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

«زندان الرشید»، مجموعه خاطرات سردار علی اصغر گرجی زاده از روزهای اسارت در زندان های رژیم بعث است که با شمارگان پنج هزار نسخه از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسیده است.

دوشنبه 19 خرداد 1393

کتاب «زندان الرشید»، نوشته محمدمهدی بهداروند است که خاطرات رییس ستاد سپاه ششم نیروی زمینی سپاه، سردار علی اصغر گرجی زاده در سال 67 و سال های اسارت وی در زندان های عراق را روایت می کند. این کتاب به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسیده است.

کتاب «زندان الرشید» با روایت مقاومت خستگی ناپذیر سربازان ایران در جزایر مجنون به تاریخ چهارم تیرماه سال 67، روز سقوط جزایر و تأثیرگذاری بسیار گسترده سردار شهید علی هاشمی آغاز شده است و با فرار سردار گرجی زاده و شهید هاشمی به نیزارهای جزیره مجنون ادامه یافته است. در همان زمان با برخورد یک موشک هلی کوپتر بین این دو سردار دفاع مقدس جدایی افتاده بود و گرجی زاده بعد از 30 ساعت مخفی شدن، به اسارت عراقی ها در آمد.

«زندان الرشید» بیانگر خاطراتی از سردارگرجی زاده است که در آن به افشا نکردن فرماندهی خود بر قرارگاه سپاه ششم می پردازد. موضوعی که برملا شدن آن بدترین شکنجه های عراقی ها را برای این فرمانده به همره داشته است. این امر باعث انتقال گرجی زاده به «زندان الرشید»، مخوف ترین زندان عراقی ها شد و این فرمانده هشت سال  از اسارت خود را در این زندان گذراند.

انتشارات سوره مهر «زندان الرشید» را با شمارگان پنج هزار نسخه، در 746 صفحه، قطع رقعی و به بهای 29 هزار و 900 تومان روانه بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط