loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گردهمایی اساتید برجسته نادر طالب زاده، حسن عباسی، وحید یامین پور، فواد ایزدی، کامران نجف زاده و... در ترم تابستان موسسه طلوع

نویسندگان مرتبط : جعفر شیرعلی نیا | نادر طالب زاده | موسی فقیه حقانی | صفاءالدین تبرائیان | فواد ایزدی | وحید یامین پور

س از برگزاری موفق کلاسهای مجتمع آموزشی طلوع در پاییز ، زمستان و بهار گذشته ، موسسه طلوع برای ترم تابستان برنامه ای ویژه را اعلام نموده است .

پنجشنبه 22 خرداد 1393

تمامی کلاسهای اعلامی این موسسه در ترم تابستان از بعد از ماه مبارک رمضان تشکیل خواهد شد .

دوره برنامه سازی و ژورنالیسم تلویزیونی

موسسه طلوع پس از دو ترم برگزاری دوره مهارتهای رسانه ای مقدماتی و پیشرفته که به توانمند سازی دانشجویان در حوزه رسانه های مجازی و مکتوب پرداخته میشد ، برای ترم تابستان دوره برنامه سازی و ژورنالیسم تلویزیونی برای اولین بار جهت علاقمندان به حوزه رسانه بویژه علاقمندان به رسانه های تصویری و تلویزیونی را طراحی نموده است .

قالبهای برنامه سازی تلویزیون ، کارگردانی و تولید خبر ، فهم متون تصویری ، تهیه کنندگی تلویزیون ، ژورنالیسم تلویزیونی بین المللی و استوری تلینگ Story Telling  مباحثی است که طی 21 جلسه  با حضور اساتید برجسته ای نظیر دکتر نادر طالب زاده ، کامران نجف زاده ، یامین پور ، جواد رمضان نژاد و ... پنج شنبه ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد .

درس گفتارهای موسسه طلوع در تابستان

در دوره تابستان در موسسه طلوع ، دکتر حسن عباسی به تبیین بحث مساله جمعیت و توسعه و پیشرفت کشور و استاد تبراییان به بحث راجع به ولایت فقیه و مرجعیت استراتژیک و پاسخ به کتابها و مطالب افرادی چون کدیور خواهند پرداخت . محمد سرشار نیز به اقتصاد فرهنگ و بررسی عوامل موفقیت اقتصادی برخی محصولات فرهنگی و بازارهای فتح نشده فرهنگی در داخل و خارج کشور خواهد پرداخت .

 

استاد آقا رفیعی طب اسلامی را در روزهای جمعه در طلوع تدریس خواهد نمود و استاد موسی حقانی نیز در ادامه کلاسهای تاریخی جذاب خود به جریان شناسی نیروهای موثر تاریخ معاصر ایران خواهد پرداخت .

این روزها که عده ای از بیرون از مرزها فراخوان بی حجابی را سر داده اند و عده ای در داخل آرزوی تبدیل فضای فرهنگی ایران به غرب را در سر میپرورانند دکتر فواد ایزدی به جامعه شناسی فرهنگی آمریکا و بررسی نظام خانواده و شاخصه های فرهنگی آمریکا خواهد پرداخت . آقای رضا خلیلی نیز به تبیین نقش مسجد در نظام اسلامی و بویژه راههای بهره گیری از چنین ظرفیتی در فعالیت مجموعه های خودجوش با بیان تجربه موفق الگوی مسجد امام حسن مجتبی مشیریه خواهد پرداخت .

قسمت دوم موضوع سیری در اندیشه های انجمن حجتیه را حجت الاسلام اکبری تدریس خواهد نمود و همچنین موضوع جریان شناسی سیاسی عقیدتی نیروهای تکفیری منطقه موضوعی است که در ترم تابستان در طلوع بدان پرداخته خواهد شد  .

دوره سیاست و تاریخ

دوره کامل جریان شناسی و تاریخ انقلاب اسلامی در یک دوره و بسته کامل با عنوان پرونده سیاسی انقلاب با موضوعاتی نظیر تاریخ دفاع مقدس بدون تحریف ، جریانهای سیاسی بعد از حاکمیت خط امام ، فراز و فرود شخصیتی و گفتمانی دولتهای هاشمی و خاتمی و روحانی و احمدی نژاد با بهره گیری از اساتیدی چون پرویز امینی ، جعفر شیرعلی نیا ، محمد حسن روزیطلب و میثم نیلی طی 13 جلسه  روزهای دوشنبه  پس از ماه مبارک رمضان برای علاقمندان به تاریخ پس از انقلاب برگزار خواهد شد .

ضمنا موسسه طلوع تابستان امسال با همکاری برخی موسسات و مجموعه های خودجوش در استانهای اصفهان ، مازندران ، رضوی و قم نیز در حال طراحی برگزاری دوره حضوری میباشد .

لازم به ذکر است موسسه طلوع اعلام نموده است که طی چند روز آینده دوره آموزش مهارتهای رسانه های دیجیتال و دوره طراحی و گرافیک انقلاب بهمراه دوره مبانی و مهارتهای مدیریتی دولت اسلامی را نیز جهت استفاده علاقمندان اطلاع رسانی خواهد نمود .

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط