loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت زندگی تنها «شهید اروپایی» دفاع مقدس در قم تدوین شد

انتشارات مرتبط : بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

روایت زندگی و رزم تنها شهید اروپایی دفاع مقدس در قالب کتاب «کمال کورسل» با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و موسسه مالی و اعتباری کوثر استان قم تدوین و چاپ شد.

پنجشنبه 5 تیر 1393

کتاب کمال کورسل، تنها شهید اروپایی دفاع مقدس حاوی زندگی نامه «ژروم ایمانوئل کورسل» متولد فرانسه است که پس از تشرف به دین مبین اسلام به «کمال کورسل» تغییر نام داد و به تحصیلات دینی در یکی از مدارس علمیه قم پرداخت.

وی سپس عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و پس از شهادت در عملیات مرصاد، پیکر مطهرش در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم به خاک سپرده شد.

کتاب کمال کورسل پس از ماه ها پژوهش و تحقیق توسط سید محمدصادق حسینی مقدم، در 42 موضوع و 88 صفحه شامل متون و تصاویری مربوط به شهید، تدوین شد و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بهار 93 برای نخستین بار چاپ شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط