loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«۷ روایت خصوصی» درباره زندگی امام موسی صدر نقد و بررسی می شود.

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

نویسندگان مرتبط : سید موسی صدر

نشست هفتگی شهر کتاب به نقد و بررسی کتاب «۷ روایت خصوصی» اختصاص دارد که با حضور رضا امیرخانی، بلقیس سلیمانی و حبیبه جعفریان برگزار می شود.

یکشنبه 8 تیر 1393

به تازگی کتاب «7 روایت خصوصی» درباره ی زندگی امام موسی صدر به قلم حبیبه جعفریان و به همت  موسسه ی امام موسی صدر و انتشارات سپیده باوران منتشر شده است.

این کتاب حاصل گفت وگوهای جعفریان با همسر، برادر، فرزندان و دوستان امام موسی صدر درباره ی ویژگی های اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایشان است که با قلمی شیوا و جذاب، روایت شده و برای شناخت امام موسی صدر اثری ارزشمند است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه شنبه دهم تیر ساعت 16:30 به نقد و بررسی کتاب «7 روایت خصوصی» اختصاص دارد که با حضور رضا امیرخانی، بلقیس سلیمانی و حبیبه جعفریان در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه ی سوم برگزار می شود و ورود برای علاقه مندان آزاد است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط