loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«هابیل»، از جنگ، فرهنگ و جامعه می گوید

هفتمین شماره دوماهنامه فرهنگی سیاسی «هابیل» به سردبیری محسن حسام مظاهری با موضوع نسبت خاطره با امر واقع منتشر شده است.

سه‌شنبه 10 تیر 1393

هفتمین شماره دو ماهنامه فرهنگی سیاسی هابیل به سردبیری محسن حسام مظاهری منتشر شده است.

این نشریه که به موضوعات جنگ، فرهنگ و جامعه می پردازد در این شماره به نسبت خاطره با امر واقع با عنوان «سودای تماشای فیل(ها)» در روایت هایی که از دفاع مقدس شده پرداخته است.

«بانوان خزانه دار، خزانه داران فرهنگ ایران»، «دفاع از تصویر فانتزی دانشگاه»، «درباره مدیریت تصویر رهبری» و ... موضوعاتی است که در این دوماهنامه از نظر خوانندگان هابیل می گذرد.

«اسکناس هایی که با خون سربازها به دست آمدند» عنوان گفت وگویی است که پیرامون اقتصاد و جنگ ایران و عرقا با دکتر سعید لیلاز شده است.

پاطوق یازده هابیل به روایت های گوناگون از پدر پرداخته است و رویه هابیل بر مدارا نمودن با هر نظری را در پاطوق شاهد هستیم.

هفتمین شماره هابیل با یادداشت ها و مقالاتی از شهاب اسفندیاری، محسن بیات زنجانی، نفیسه مرشدزاده، سید علی کشفی، فرانک جمشیدی، میلاد دخانچی، جبار رحمانی، مجید پورولی کلشتری، علی جعفری، سید احسان خانوزی، سیدمحمود خسروشاهی، سینا کلهر، علی رضا کمیلی، محمد ملاعباسی، حامد رشاد، سیدمرتضی هاشمی مدنی و ... منتشر شده است.

نشریه هابیل به سردبیری محسن حسام مظاهری به قیمت هشت هزار و پانصد تومان منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط