loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرشار: نامگذاری امسال تنبهی برای دستگاه هایی بود که غفلت می کردند

محمد سرشار درباره فعالیت هایی که حوزه هنری کودک و نوجوان در سال ۹۳ انجام داده است، گفت: رویه ما نسبت به گذشته تغییری نکرده است و نام گذاری امسال تنبهی برای دستگاه هایی بود که غفلت می کردند.

چهارشنبه 11 تیر 1393

محمد سرشار رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان، درباره نام گذاری سال 1393 به نام اقتصاد و فرهنگ و فعالیت هایی که این نهاد فرهنگی در 3 ماه گذشته از سال انجام داده است، گفت: حوزه هنری کودک و نوجوان که از اسفند سال 1391 شکل گرفت، دغدغه اش اقتصاد فرهنگ بود و اینکه چه طور می شود با طراحی الگوهای تجاری سازی مناسب، هم درآمدها افزایش یابد و هم تبادل مفاهیم با کیفیت لازم اتفاق بیفتد و از سال 92 موضوع اصلی حوزه هنری  تجاری سازی آثار هنری بود که یکی از زیرشاخه های اقتصاد- فرهنگ بود و الگوی ما در این زمینه اثر بخش شد و نتیجه اش فروش بیش از یک میلیون و 370 هزار دفتر شکرستان بود که رکوردی در فروش نوشت افزارها با حامل ها و نمادهای بومی به دست آورد.

سرشار اظهار داشت: این روند در سال 93 با قوت و کیفیت بیشتری ادامه پیدا کرد و در نظر داریم امسال به حد نصاب های جدیدی در عرصه تجاری سازی هنر برای مخاطبان دست پیدا کنیم.

مدیر حوزه هنری کودک و نوجوان در پاسخ به این سوال که حد نصاب های جدید برای رسیدن به آن تا پایان سال 93 چیست، گفت: با مطالعاتی که در عرصه تولیدات محصولات بازار کودک و نوجوان انجام داده ایم و با استفاده از مجموعه پویانمایی در حال تولید آثار تجاری با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی هستیم که هم درآمدهای بیشتری را برای آثار شکرستان به ارمغان آورد و هم به عنوان یک الگوی اقتصادی و فرهنگی مطرح شود.

سرشار در پاسخ به این سوال که با نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ، فعالیت های شما چه تغییری نسبت به سال های قبل کرده است، اظهار داشت: تفاوتی کرده است چون از ابتدا ما همین رویکرد را انتخاب کرده بودیم و در سال 92 هم رهبر معظم انقلاب  از مدیریت حوزه هنری به عنوان مدیریت جهادی نام بردند و این تایید رویه ای بود که در حوزه هنری برای مدیریت اتخاذ شده بود و این نام گذاری تنبهی برای دستگاه هایی بود که غفلت می کردند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط