loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب "صراط مستقیم" در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شد

کتاب "صراط مستقیم" جدیدترین اثر آیت الله صافی گلپایگانی در پاسخ به شبهات وهابیت در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شد.

سه‌شنبه 17 تیر 1393

کتاب صراط مستقیم مجموعه شبهات مطرح شده وهابیت در کتاب ها، جزوات، اینترنت و شبکه های ماهواره ای است که به آیت الله صافی گلپایگانی گزارش و درخواست شده که نسبت به این شبهات پاسخگو باشند.

این مجموعه مشتمل بر شبهات و پرسش هایی در ارتباط با وهابیت است و برخی مخالفان بی اطلاع در کتاب ها، جزوات، اینترنت و شبکه های ماهواره ای مطرح کرده و می کنند و بارها و بارها بزرگان و دانشمندان شیعه پاسخ آنها را با استدلال های مبتنی بر قرآن کریم، سنت، عقل و تاریخ داده اند.

صافی گلپایگانی باوجود اشتغالات فراوان، احساس مسئولیت کرده و با سعه صدر به این شبهات در کتاب صراط مستقیم پاسخ داده است.

پاسخ های این مرجع تقلید در کتاب "صراط مستقیم" با قلمی رسا، پرمحتوا و با تکیه بر مسلمات فریقین گردآمده که می تواند منبع بسیار خوبی برای محققان، مبلغان و نیز هدایتگر آنهایی باشد که با این شبهات مواجه شده و می شوند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط