loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«من و کتاب» دیدگاه های رهبر انقلاب درباره کتاب به چاپ سی و سوم رسید

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

کتاب «من و کتاب» که در بر گیرنده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون اهمیت کتاب و کتاب خوانی است به تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سی و سوم رسیده است.

سه‌شنبه 17 تیر 1393

«من و کتاب» کتابی است که به بیان فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتاب و کتاب خوانی در شش فصل اهمیت کتاب و کتاب خوانی، من و کتاب، نقد وضع موجود، چه باید کرد، دست نوشته ها و دست خط پرداخته است. این کتاب با استقبال خوبی از علاقمندان مواجه شده و به تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سی و سوم رسیده است.

در صفحه نخست کتاب به نقل از رهبر انقلاب آمده است: «من هر زمان که به یاد کتاب و وضع کتاب در جامعه ی خودمان می افتم، قلبا غمگین و متاسف می شوم. این به خاطر آن است که در کشور ما به هر دلیلی که شما نگاه کنید، باید کتاب اقلا ده برابر این میزان ، رواج و توسعه و حضور داشته باشد .»

در بخش دیگر این کتاب مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتاب و کتاب خوانی می فرمایند: «کتاب مقوله ی بسیار مهمی است. البته من به کارهای هنری، تصویری، تلویزیونی، سینما یا از این قبیل چیزها، خیلی اعتقاد دارم اما کتاب نقش مخصوصی دارد. جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند. کتاب را باید ترویج کرد. مردم باید به کتاب خوانی عادت کنند و کتاب وارد زندگی شود.» این بیانات مقام معظم رهبری تا چه حد به بحث کتاب و اهمیت ترویج مطالعه کتاب در کشور اهمیت می دهد.

گفتنی است «من و کتاب» در قطع رقعی و درشمارگان 5000 نسخه در 128 صفحه و قیمت 2هزار و 5900 تومان توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سی و وسوم رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط